تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

بعضی مواقع کتابی به دستت می رسدوبعد ازخواندنش به خودت می گویی "کاش زودتر به دستت رسیده بود."

امابازخوشحالی از این که دیرتر نخوانده ای....

کتاب" آسمان مال آن هاست "برای من  هم همین طور بود....

راهی نبود جز یک نفس خواندنش...

.

.

.

.

......

گاهی بعضی خبر ها تنها نیستند.مقدمه یا موخره دارند نمونه اش خبر شهادت سهراب برنجی است.

مادرسهراب چنان مریض شد که روبه قبله اش کردند.خودش می گفت عزراییل که آمد مهلت خواستم تاپسرم سهراب ازجبهه برگردد و بعد بمیرم.

خبر شهادت که رسید،جسد سهراب که رسید،مادرکه برسرتابوت رسیددیگر مهلت دیدار بود.سرش را گذاشت روی تابوت وپرواز کرد.

گاهی بعضی خبرهاتنهانیستند.مقدمه یا موخره دارند نمونه اش خبرفوت شهیدسهراب برنجی بود.صفحه29

....

نویسنده : مهدی قزلی
انتشارات : موسسه عماد
تعداد صفحات : 76
قطع : پالتویی

آسمان

دفاع مقدس

کتاب

نظرات  (۱۳)

برای من کتاب شب های پیشاور این گونه بود
سلام
تشکر و ممنون از معرفی کتاب
سلام دوست عزیز
ممنون از این معرفی زیبا......
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۴۷ شبکه وبلاگی صدای تو
مدیر محترم وبلاگ
با سلام.

ضمن تشکر از زحمات شما، مطلب مفید حضرتعالی برای معرفی و استفاده دیگران، در  سایت صدای تو / sedayeto.ir منتشر شد.

لینک مطلب شما :

http://sedayeto.ir/index.php/stories-and-poems/5757-2014-05-15-04-15-28.html

*** منتظر مطالب جدید شما و بخصوص مطالب "تولیدی خود شما" هستیم.

*** لطفا پس از نوشتن هر پست ، با مراجعه به قسمت ارسال مطلب در سایت، ما را در جریان مطالب جدید خود قرار دهید.

*********  از دوستانتان نیز بخواهید به ما بپیوندند...

با صدای تو ، دیده و شنیده شوید / sedayeto.ir

جای یک بخش در وبلاگ شما خالی ست:
"یک نفس خواندم!":)

متشکر بابت معرفی کتاب
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
مهدی قزلی واقعاً قلم درخشانی داره
کتاب روزگاری جنگی بود از ایشان واقعاً خواندنی است و کتابی هم درباره پیامبر دارند که فکر کنم شهرداری اصفهان چاپش کرده با عنوان 14 خورشید و یک آفتاب؛ آخرین آفتاب
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" کتاب «یادها» (آسمان مال آن‌هاست) "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/26712
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): من و علی‌بن ابی‌طالب (علیه‌السّلام) از یک نور آفریده شده‌ایم و دو هزار سال پیش از آن که آدم آفریده شود، در سمت راست عرش، تسبیح خدا می‌کردیم."
یا علی
سلام
ممنون از معرفی کتاب
ان شاءالله فرصت پیدا کنیم بخونیم ...
ممنون
 

خدایا!

گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)

گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)

گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)

گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)

التماس دعا

۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۳ ...:: بخاری ::...
فوق العاده بود این کتاب. سری کتاب های آسمان مال آنهاست فوق العاده بود.
واقعا 5 تا جلدشو تو یک روز خوندم از ذوق.
آفرین.
احسنت به جناب قزلی.

۳۰ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۵۹ رها پاک سرشت
دلم برای همه ی گل یاس ها باغچه ی مادر بزرگم تنگ شده......

سلام بروزم

http://samrafen313.blog.ir/post/119

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی