تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

سلام.

جلال آل احمد را دوست دارم به خاطر شجاعتش،صریح و بدون تعارف بودنش و...

اما بی شک "خسی در میقات" از بهترین سفرنامه ها و کتاب های اوست.در این کتاب جلال پیشنهاداتی می دهد. مثل پیشنهاد بیرون آوردن مدیریت حج از انحصار آل سعود(آل سقوط).حرفی که او سال ها قبل زده بود ولی ما الان متوجه ضرورت اجرای آن شده ایم.اما چه حیف که خیلی دیر...

تسلیت به تمام خانواده شهدای فاجعه منا...

جلال آل احمد

سفرنامه

معرفی کتاب

کتاب

کتابنامه

نظرات  (۶)

۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۲ احمد احمدی
سلام
با اجازه تون پست جلال را در کتاب بازان بازنشر کردم
پاسخ:
سلام
صاحب اجازه هستید.
ممنونم از شما.
۰۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۸ پاک باخته
ان شاءالله به لیست خریدم اضافش کنم
پاسخ:
ان شا الله حتما،حتما
چقدر این کتاب رو دوست دارم بخونم
پاسخ:
ان شا الله خیلی زود به این آرزوتون برسید
۰۸ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۱ مداد کوچک
خدایا.... !!!
مرا به بزرگی چیزهایی که ارزانی کرده ای آگاه کن ،
تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را بهم نریزد

" کتاب ِ‌خوبیه / ممنون از معرفی "
پاسخ:
ممنون از اینکه ما را فراموش نمی کنید و به اینجا سر می زنید.
۱۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۴۸ حسین (حدیث سرو)
سلام
امشب بواسطه یه وبلاگ، به دو سه تا وب وارد شدم
واقعا خوشم اومد
دست مریزاد
عالیه...
پاسخ:
سلام
 از شما و از همه واسطه ها ممنونم
دوستی به دوستان ما اضافه شد.
یا علی
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۶ نرگس زهرا
سلام

دوست داشتید سر بزنید

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی