تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

سلام

چشیده شد و خوانده شد همین رمضان امسال....شیرین بود و گوارا...

 اما در مود این 66 صفحه سروده میلاد عرفان پور:

کتاب سه قسمت داره 1.غزل ها 2.دوبیتی ها 3.رباعی ها...

 انتشارات شهرستان ادب  پشت کتاب 1700 تومان درج کرده برای قیمت چاپ اول:بهار 1391 که مطمئنا دیگه این قیمت گیر نمیاد.

...

از غزل ها صفحه 13:

ابرم که پی دوست،تمام بدنم اشک

در محضر عشق است سکوت و سخنم عشق

دنبال خودم بودم و او ریختبه چشمم 

فریاد زدم:"کیستی؟" و گفت:"منم،اشک"

می خواستم از خانه به دوشی به در آیم

از چاله به چاه امدم و شد وطنم اشک....

.....

از دو بیتی ها صفحه 48:

مبر از پینه پیشانی من 

گمان بر رتبه ی عرفانی من

زخاطربردن ذکر سجود است 

دلیل سجده طولانی من

.

....

از رباعی ها صفحه  63 :

آن مست همیشه با حیا چشم تو بود

آن آینه ی رو به خدا،چشم تو بود

دنیا همه شعر است به چشمم اما

شعری که تکان داد مرا چشم تو بود....

شعر

نظرات  (۳۲)

۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۳ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
آن مستِ همیشه باحیا چشم تو بود....

سلام...
خیلی زیبا بود...
ممنون از حضورتون.
۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۱۸ مسافر88 آرام
سلام
تشکر از لطفتون
همیشه نوشته های ایشون رو میخونم و می پسندم
امکان خرید کتاب چطوره؟

دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
۳۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۴۳ در مسلخ عشق
سلام! تاحالا خیلی سراغ شعر نرفتم.
اما فکر میکنم اگر خواستم شعر بخونم، یه روزی از میلاد عرفان پور شروع کنم.چون دوتا کتاباش خوب معرفی شده
سلام
قبول باشه طاعاتتون
بسیار عالی
ان شاءالله پیداش کنم میخرمش
ممنون از معرفی
سلام
آفرین به شاعرهای جوان و خوش ذوق استان فارس.
متشکر و ممنون.
و من اله توفیق...
روزه دل...
خوشم نیومد!
بعضی کارهای میلاد رو میپسندم!
اما این جا که بوی کتاب می دهد را دوست دارم.
سلام.
اشعار ایشون اکثرا دلنشین است...
خدا حافظ و نگهدارشان باشد!

یا حق.
یا کریم 
سلام بر شما 
عالی و تامل برانگیز بود این پست مخصوصا دو بیتیش ....

التماس دعا 
رستگار باشید 
اللهم عجل لولیک الفرج
یا شکور
سلام مجدد
لینک شدید با افتخار :)

تنتان سالم و قلبتان سلیم باد
اللهم عجل لولیک الفرج

میخواستم از خانه به دوشی به در آیم
از چاله به چاه آمدم و شد وطنم اشک

خیلی قشنگ بود
از میلاد عرفان پور چزی نخونده بودم تا بحال
البته بیشتر دلم پیش کتاب پست قبلی موند
شاعرایی که نوشته بودین معرکه اند
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۲۰ منور الفکر
فوق العاده بود انتخاب دوبیتی ها...
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۱۰ فانوس جزیره
سلام علیکم
ممنون از معرفی شما ...
عاقبتتون بخیر
یک معرفی کتاب کوتاه اما کامل
چیزی که در یه نگاه کلی لذت کتابخوانی و به آدم هدیه می‌ده
ممنونم دوست من
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۲ زینب نیک نجات
سلام
این دوبیتی مشهور آقای عرفان پور خیلی عمیق و جالب توجه.غزل و خصوصا رباعی عالی بودن
ممنون...
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۹ امیـــــد ...
کربـــــلا همین شکلی بود 

مظلومی را کشتند

بقیه(ما) فقط نگاه می کردند!

ما میاییم ... به حرمت انسان نامیدنمان ... یازهرا
به مکتب خانه حقیر قدم رنجه بفرمایید
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۳۳ مهدی جعفری زاده
با جنایت به روز هستیم
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۵:۲۲ ...:: بخاری ::...
حاضر :)
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۱ andishe اندیشه

به نام خدا

سلام و سپاس از حضور شما 


ممنون 

موید باشید و التماس دعا

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۳ andishe اندیشه
مبر از پینه پیشانی من

گمان بر رتبه ی عرفانی من

زخاطربردن ذکر سجود است

دلیل سجده طولانی من


بسیار زیبا بود :-) 

خداحفظشون کنه ، چقدر خوب به تصویر کشیدند بعضی از ماها رو :-)

۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۷ رسول حق منش
زخاطربردن ذکر سجود است 
دلیل سجده طولانی من
بیت زیبایی است....
زبان حال بنده نیز هست.
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" کتاب «بی‌خبری‌ها» "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/30622
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"
امام خامنه‌ای: نجات فلسطین با دریوزگی از سازمان ملل یا از قدرت‌های مسلّط و به طریق اولی از رژیم غاصب به دست نمی‌آید، راه نجات فقط ایستادگی و مقاومت است، با توحید کلمه‌ی فلسطینیان و کلمه‌ی توحید که ذخیره‌ی بی‌پایان حرکت جهادی است."
یا علی
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۶ گلبرگ دانلود
سلام منتظر حضور گرمتون هستیم.
یامهدی فاطمه (عج)
ممنون ...
بسیار عالی/
سپاس از معرفی.
نخوندم و نمیشناسمشون، چجور شاعری هستن؟ 
پاسخ:
بهترین تعریف از ایشون رو میشه بعد از خوندن کتاب شعرشون به دست بیاریم....
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۸ در راه مانده...
زیبــا...

ممنــون از معـرفیتـون! دراسـرع وقـت میخـونمــش !

التمـاس دعــا
۰۷ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۳ زهرا رستگار

دنیا همه شعر است به چشمم اما

شعری که تکان داد مرا چشم تو بود....


زیبا!

۲۳ دی ۹۳ ، ۰۰:۰۵ پارسی نویس
سلام.

واقعا لذت بردم.

اگه با تبادل لینک موافقین یه نظر برام بذارین.

یاحق ...
وبتون رو نگاهی کردم.
خیلی عالی بود.
با اجازه ی قبلی پیوندتون میکنم.
و من الله توفیق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی