تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

چند وقت پیش یکی از دوستان کتابخوان سوالی پرسید که بعد از مطالعه هر کتابی از خودم می پرسم:

* آیا این کتابی که خوانده ای،آن قدر ارزش داشته که باز خوانی کنی؟

موضوع آزاد

نظرات  (۱۴)

سلام ورحمه الله.
من غالبا به این سوال قبل از خواندن کتاب فکر میکنم!!! ولی بعضی کتابها را چند بار چند بار دوست دارم بخونم و برخی ها هم ففط چند صفحه محدود. اصولا کتابی که برام جذاب نباشه را تا ته ادامه نمیدم تا موقعی که به این مطلب برسم که باید بخونم. 
سلام
منم همینطور

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۵۷ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

اکثرا به خودم می گم باید یه بار دیگه این کتاب را بخونم.
۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۳ سعید ابراهیمی
سلام
بعضی از کتابا هستند
واقعن ارزش دارن دوباره خونده بشن،
و علاوه بر ارزش خود کتاب، خودمون هم نیاز داریم که دوباره بخونیمش
ولی برخی از کتابا
بنظرم حتی یه بار خوندنشونم زیاده!
یا حکیم
سلام بر شما
به نظرم معمولا این سوالو وقتی از خودم می کنم که دوباره تو موضوعی نیازمند اون کتاب بشم .و طی مدت ها متوجه ارزش کم و زیاد هر کتابی نسبت به دیگری میشم .

رستگار باشید
اللهم عجل لولیک الفرج

یا نور
سلام بر شما

سبزه های گره خورده با "رنگ معرفی کتاب" به لباس شُکرم دوخته شد .
منتظر کوک توجهتان هستم 
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۰۵ یک خبرنگار ...
سلام ،
سوال جالبی هست ...

بله که می پرسم ... :)
و بارها شده که کتابی رو دوباره و چندباره خوندم ...
البته ...
اون موقع ها که کتابخون تر بودم ... :(
نه حالا که دیگه فرصت و همتش کم شده ...
سلام

روش من هم اینه که ؛ 
یه مداد دستم میگیرم و قسمت های خوب و مهم هر کتاب رو خطی یا حاشیه ای مینویسم تا بعد فقط سراغ اون قسمت ها برم .
۲۷ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۰۹ یادگار ایران
سلام علیکم،
بنده قالبا قبل از این که کتابی رو بخونم یه چند صقحه ورق می زنیم.اگر مناسب بود می خونیم.
یا علی(علیه السلام)
سلام
من که ازرمان هاگاهی اول، آخرشومیخونم!
این سوالوهم تاحالانپرسیدم چون هرچی هم که باشه حوصله ندارم مطلب تکراری بخونم!
درود بر شما
بعضی کتاب ها اگر دوباره بخونیمشون اعصاب خورد میشه
بعضی کتاب هاهم درسی هستند مجبوریم چندین بار بخونیم
بعضی کتاب ها هم هستند برای مراجعه

۰۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۶ ابوالحسن جعفری
سلام دوباره .

برای چی  باید یه انسان از کتاب خوندن بی حوصله شه . آره درسته ، مثلا کتاب رمانی رو که پیش از ده بار خوندیم رو بازم بخونیم برامون کسل کننده است . اما همین طور که می خونیم به معلوماتمون اظافه میشه . اینیه جور پشتکاره .

در پناه حق باشید .
۰۹ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۲۸ ابوالحسن جعفری
و اینم بگم هیچ کتابی وجود ندارد که بی ارزش باشه چون اون وقت باید در و پیکر کل کتاب خانه ها و کتاب فروشی ها بسته می شد .

یا علی .
۰۲ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۰۸ یه بنده خدا
معمولا کتابها رو بیشتر از یک بار نمی خونم 
کتاب "آنا هنوز می خندد"جز معدود کتابهایی بود که بارها خوندم و هربار از خوندنش بسیار بسیار لذت بردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی