تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

کتاب

نظرات  (۵)


و چقدر بهانه برای کتاب خواندن بسیار است و ما خودمان را زده ایم به اون راه! شایدم بی حوصلگی باعثشه! 


سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" بهانه برای کتاب خواندن "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/40081
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
به مناسبت سی‌وششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، سایت "حرف تو" مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی «من انقلابی ام» را برگزار می‌نماید. از شما برای شرکت در مسابقه دعوت به عمل می‌آید.
یا علی
سلام ... ی بهونه پیش پا افتاده مثل تموم بهانه هایی که برای نخواندن داریم.  
۰۸ اسفند ۹۳ ، ۰۷:۲۷ ... یک بسیجی ...
سلام

واقعا حق با شماست...
من به دلیل فرصت کمی که دارم ترجیح می دهم کتابهایی با محتوای خوب و حجم کم را انتخاب کنم تا حداقل در زمان کم کتاب را تمام کنم...محتوای مطالعه اهمیتی فراتر از تعداد صفحات کتاب دارد.

یاحق
خیلی زیبا بود
حتما یه جا استفاده میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی