تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

سلام

 چند روز پیش برنامه کتابنامه شبکه 4 با نویسنده ای مصاحبه می کرد.

آقای نویسنده در اولین جمله اش چیزی گفت که بسیار تعجب کردم. دقیقا این جمله را بکار برد:

من به عنوان یک نویسنده هیچ رسالتی در قبال جامعه ندارم....

؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سوال:

*آیا واقعا نویسنده هیچ رسالتی دربرابر جامعه و مخاطبینش ندارد؟

*هدف این نویسنده از نوشتن چیست؟..

وقتی نویسنده ای این طور فکرمی کند.من به عنوان یک خواننده باید منتظر باشم که ایشان هر چه دلش خواست به خوردم بدهد....هرچیزی...

 

موضوع آزاد

کتاب

کتابنامه

نظرات  (۲)

یا رب الحسین
سلام بر شما
تسلیت ایام ...
از امشب ،ان شاء الله هر دو شب در میان ساعت 20 به روزم! با بخشهایی از کتاب اشک روان بر امیر کاروان

منتظر کوک توجهتان هستم  


سخن عجبیی گفته این نویسنده و خدا کند هر که چون ایشان !! به این صراحت بی مسئولیتی خود را مشخص کنند تا عمرمان را در خواندن کتابهایشان بیهوده صرف نکنیم!!!
پاسخ:
سلام
حتما سر می زنم.ممنون که دعوت کردید
همانطور که شما اشاره کردید باید از این به اصطلاح نویسنده تشکر کرد چون به صراحت هر چه که در دل مخفی داشت بیان کرد...

و این بهتر از این است که بگویند مسئولیت داریم ولی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی