تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

کتاب یا همون نمایشنامه موضوع جالبی داشت....ایده نویی بود.

نمایشنامه خانم بنفشه اعرابی که بر اساس داستانی از فئودور داستا یوفسکی تنظیم شده است  8 شخصیت داره از طبقات مختلف جامعه  که همگی مرده اند ودر زیر خاک با هم حرف می زنن و بحث میکنن.در حالی که هنوز خصلت های زمان زنده بودنشان رو دارن.این مفهوم نهایی بود که تونستم  از این نمایشنامه به دست بیارم.

جملات نوشته شده پشت جلد کتاب:

اون بالا روحم درحال پوسیدن بود و این پایین جسمم.تنهایی و تعفن همیشه وجود داشت و تو این رو به من یاد دادی.

عزیزم تو به من یاد دادی که تنهاتر از همیشه و همه هستم،یک تنهایی طولانی در تعفن عمیق،متاسفم و دوستت دارم.....

 تا یادم نرفته این نمایشنامه  مهر ماه سال 1387 به کارگردانی خانم بنفشه اعرابی روی صحنه نمایش رفته و چند صفحه آخر کتاب عکسای همین اجراست....

پ.ن:

تاریخ نشر: مرداد 1389

تعداد صفحات: 36

نوبت چاپ: اول

قیمت: 15,00تومان

شمارگان: 2500

بوبوک

نظرات  (۳)

۲۵ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۰۸ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
سلام
 دعوتید به

معرفی کتاب:


http://heyateketab.blog.ir/post/119

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی