تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

سلام

شعر ناب هم در علاقه مند شدنم به شعر هم بی تاثیر نبود.شعر ناب مثل هم همین کتاب رقعه اثر طبع و ذوق شاعرانه سید حمید رضا برقعی.

چه خوب شد که این کتاب را گرفتم و راضیم از هزینه ای که صرف کردم.تا الان این کتاب 63 صفحه ای را چند بار خوانده ام وهر بار لذت خودش را داشت.شما به چشیدن لذت این کتاب دعوت می کنم.

 چای عراقی

هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد

نسیم یک سبد آیینه در بغل دارد

 

خوشا به حال خیالی که در حرم مانده

وهر چه خاطره دارد از آن محل دارد

 

به یاد چای شیرین کربلائی ها

لبم حلاوت "احلی من العسل "دارد

 

چه ساختار قشنگی شکسته است خدا

درون قالب شش گوشه یک غزل دارد

 

بگو چه شد که من این قدر دوستت دارم

بگو محبت ما ریشه در ازل دارد

 

غلامتان به من آموخت در میانه ی خون

که رو سیاهی ما نیز راه حل دارد

صفحه 13،14

پ.ن.:

رقعه/انتشارات فصل پنجم/قیمت فعلی کتاب:6000 تومان

*اینجا

برقعی

آیینی

شعر

کتاب

نظرات  (۳)

۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۲:۲۰ طراحی بنر

سلام.پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو خدمتتون تبریک عرض می کنم.ببخشید که نظر تبلیغی می دم ولی به کار میاد.طراحی بنر متحرک برای وب شما در سریع ترین زمان ممکن.هزینه طراحی 5هزارتومان می باشد.نصف هزینه رو می تونید بعد از دریافت بنر تحویل بدید.برای سهولت در پرداخت ،درگاه پرداخت اینترنتی مطمئنی در وبلاگ تعبیه شده است.قبل و بعد از طراحی می تونید با شماره من در ارتباط باشید.برای وبلاگ های ضدفرهنگی بنر طراحی نمی شود.داشتن بنر متحرک و تبادل بنر با وبلاگها موجب افزایش بازدید و در نهایت به افزایش نظرات منجر می شود.التماس دعاtlogo.blogfa.com

سلام
وای! چقدر این مدت کتاب معرفی کردید!
منم این شعر آقای برقعی رو خیلی دوست دارم.
قبلا پیگیر وبلاگ خانم برقعی بودم، نمی دونستم کتابشون هم چاپ شده. خبر خوبی بود. ممنون.
ماه رمضون...التماس دعا...
سلاااام بسیار عالی...
لذت بردم و باز هم سر میزنم
طاعاتتون قبول
التماس دعا در پناه خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی