تا اینجا خواندم...

ویکتور هوگو:
خوشبخت، کسی است که به یکی از این دو چیز دسترسی دارد، یا کتاب های خوب یا دوستانی که اهل کتاب باشند.


نام دیگر من همان : "علی اصغر بنده خدا"ست.

تا اینجا خواندم...
پیام های کوتاه
آخرین نظرات

4000-500-200

....

...

شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت

کس که سهم تو باشد به دیگران برسد

نجمه زارع

مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیست

همه با قافیه عشق مصیبت دارند

محمد علی جوشایی

دانه ی برفی و آن قدر ظریفی که فقط

باید از این طرف شیشه تماشا بشوی

مهدی فرجی

سلام 

حتما می پرسید اعداد بالا به چه معنی هستند؟

 پس از بررسی 4000 بیت  سروده 500  نفر از شاعران معاصر که اشعارشان امکان تک بیت شدن را داشته 200 بیت گزینش و با هم کتاب دردانه را به وجود آورده اند.

شاعرانی با انواع نگاه و طبع ها از پیر و جوان مثل:

فاضل نظری،مرحوم نجمه زارع،علیرضا بدیع،شهریار،حسین منزوی،مهدی سیار،میلاد عرفان پور، سید حمید رضا برقعی،محمد علی بهمنی،علیرضا قنبری،حامد عسکری،علیرضا قزوه، مرحوم سید حسن حسینی،کاظم بهمنی،سعید بیابانکی و...

شاه بیت هایی که در کنار هم واقعا زیبا شده اند و مثل دانه های مروارید طرح جلد کتاب در کنار هم می درخشند.چقدر احساسی شد این جمله.

بعضی کتاب ها را می توان با صدای بلند خواند تا هم خواننده لذت ببرد و هم کسانی که می شنوند. دردانه هم یکی از این کتاب هاست.

کتاب خوبی است برای هدیه دادن و چند بار خواندن.

پ.ن:

ناشر...فصل پنجم

تعداد صفحه :80/سال نشر :92/قیمت چاپ سوم:5000 تومان/ موضوع :گزیده شاه بیت ایران. قالب:غزل.

پدید آورنده :امیر علی سلیمانی ، یاسر قنبرلو.به انتخاب محمد علی بهمنی.

شعر

کتاب

نظرات  (۱۶)

سلام
ممنون از معرفی ....
خسته نباشید
عالی است
من چون بیشتر تک بیتی به ذهن می سپارم، خوشم آمد
حتما تهیه اش می کنم.
ممنون از معرفی
گمان مبر ز خیال تو غافلم
گر مانده ام خموش خدا داند و دلم
۱۹ تیر ۹۳ ، ۲۳:۳۱ منورالفکر
سپاسگذارم از انتخابهاتان و توصیه یشان
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۶ منم میخوام
عاقا منم میخرم.
مچکرم بابت معرفی
:)
۲۰ تیر ۹۳ ، ۱۹:۵۴ زینب نیک نجات
سلام!
ممنونم بابت معرفی این کتاب خوب.
۲۰ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام علیکم

تشکر از کار ارزشمندتان.
سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" کتاب «دردانه» "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/29911
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"
امیرالمؤمنین (علیه‌السّلام): خداوند روزه را واجب کرد تا به وسیله‌ی آن اخلاص خلق را بیازماید."
یا علی
۲۱ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۹ سراجا منیرا
خیلی هم خوب

۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۳ در مسلخ عشق
سلام ، شما روزانه چند اندازه از وقت خود را با کتاب سپری می کنید؟
منتظر جوابتان هستم.
پاسخ:

سلام.
پاسخ تقدیم شد.
۲۳ تیر ۹۳ ، ۰۲:۴۶ ...:: بخاری ::...
سلام.
کشف مجدد اینجا :)
۲۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۴ تلــ ـخند

خدا قوت


سلام گریه کن مولا علی
 بازهم دعوتین به محفل رندانه و این بار 

ممنون کریس !!!
اینجا مجازیست ...
و شدی 75 ساله آقا ...


راستی قبول باشه سوگواریتون ...

یا زهرا(س)

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۰۵:۱۸ امیـــــد ...
سلام لذت بردم از وبلاگتون در یک کلام ...
شدیدا مشتاق به خریدنش شدم ولی وقتی با حجمِ کمِ مطالب و قیمتش روبرو شدم پشیمون شدم . 
آخه این چه کاریه؟ 
ناشرا چرا میان از کتاب با جنسِ کاغذای ضخیم و پر هزینه استفاده می کنن، از اون طرفم تو هر صفحه یه بیت شعر !؟

گاهی وقتا آدم راضی میشه به کاغذِ کاهی و نامرغوب با قیمت پایین تر 
شدیدا مشتاق به خریدنش شدم ولی وقتی کتابو از نزدیک دیدم و با حجمِ کمِ مطالب و قیمتش روبرو شدم پشیمون شدم . 
آخه این چه کاریه؟ 
چرا ناشرا میان از کتاب با جنسِ کاغذای ضخیم و پر هزینه استفاده می کنن، از اون طرفم تو هر صفحه یه بیت شعر !؟

گاهی وقتا آدم راضی میشه به کتاب با  کاغذِ کاهی و نامرغوب با قیمت پایین تر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی